Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Інформація
Про журнал
Індексування видання
Автору
Рецензенту
Контактна інформація
Редакційна політика
Редакційний штат
Академічна доброчесність та публікаційна етика
Процедура рецензування
Політика відкритого доступу
Періодичність публікації
Заява про конфіденційність
Ретракція та виправлення
Дані досліджень та відкритість
Розгляд скарг та апеляцій
Політика щодо використання штучного інтелекту
Прикінцеві положення
Подання
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3-4(38-39) (2022): Освітологічний дискурс
№ 3-4(38-39) (2022): Освітологічний дискурс
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.34
Опубліковано:
2022-12-10
Історія та філософія освіти
«Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу…»: з історії діяльності Товариства «Просвіта» ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)
Ігор Срібняк
6-21
Переглядів анотації: 333 | Завантажень PDF: 283
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.341
PDF
Інновації в освіті
Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи
Роман Гуревич, Леонід Коношевський, Надія Опушко
22-46
Переглядів анотації: 1268 | Завантажень PDF: 1044
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.342
PDF
Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку
Інна Кондратець, Марина Науменко
47-56
Переглядів анотації: 430 | Завантажень PDF: 311
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.3411
PDF
Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач
Лілія Нуралієва, Людмила Сиволоцька, Олексій Наливайко
57-75
Переглядів анотації: 565 | Завантажень PDF: 406
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.344
PDF
Соціологія та культурологія освіти
Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти
Світлана Паламар, Марина Науменко
76-92
Переглядів анотації: 518 | Завантажень PDF: 389
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.345
PDF
Поняття етнокультурної компетентності здобувача освіти
Лу Баовень
93-106
Переглядів анотації: 521 | Завантажень PDF: 307
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.346
PDF (English)
Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування
Лариса Теряєва
107-116
Переглядів анотації: 305 | Завантажень PDF: 296
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.347
PDF
Освітня політика і освітнє право
Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики
Наталія Мачинська
117-128
Переглядів анотації: 741 | Завантажень PDF: 580
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.348
PDF
Компаративні освітні розвідки
Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія)
Тетяна Головатенко
129-146
Переглядів анотації: 286 | Завантажень PDF: 226
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.349
PDF
Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання
Катерина Осадча
147-162
Переглядів анотації: 396 | Завантажень PDF: 409
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.3410
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю
counters
Поточний номер
посилання
left
INDEX COPERNICUS
Developed By
Open Journal Systems